لوله گالوانیزه سرد و گرم

لوله گالوانیزه سرد و گرم

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم که در اصطلاح لوله گالوانیزه عمقی داغ نیز نامیده می شود به روش غوطه وری در مذاب روی یا کادمیوم گالوانیزه شده است در واقع قسمت های درونی و بیرونی لوله هردو آبکاری شده اند در نتیجه در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند و می توان آن ها را در محل هایی با رطوبت بالا نیز به کار برد. لوله گالوانیزه گرم در مناطق روباز و یا فضاهای خارجی سازه ها استفاده می شوند و از آنجا که این لوله برق در کوره آبکاری می شود به هیچ عنوان رطوبت را جذب نمی کند و دارای مقاومت بالاتری نسبت به گالوانیزه سرد می باشد.

 

لوله گالوانیزه سرد

انواع لوله گالوانیزه سرد یا فابریک از جنس فلز بوده و از این رو سرد نامیده می شود که گالوانیزه کردن آن با الکترولیت و به صورت برقی انجام می شود به همین دلیل این مدل از لوله های فولادی خاصیت ضد زنگ ندارند و کاربرد آن ها بیشتر در مناطق سرپوشیده و در قست های داخلی سازه ها می باشد بنابراین باید توجه کرد لوله فولادی گالوانیزه سرد را در مناطق مرطوب و محیط های خارجی استفاده نکرد.

 

لوله گالوانیزه بدون درز و ضدانفجار

نوعی از لوله های فولادی بدون درز و ضد انفجار می باشند که معمولا از این محصولات در  لوله کشی مناطقی که امکان انفجار و آسیب فیزیکی در آنها وجود دارد به کار برده می شوند. انواع لوله گالوانیزه در شاخه های 3 متری تولید می شوند و در صورت نیاز به متراژ بیشتر نیاز است از انواع متعلقات و اتصالات فولادی استفاده گردد.

بیشتر بخوانید  لوله فولادی گالوانیزه گرم ، لوله فولادی گالوانیزه سرد

 

 

 

فیدار الکتریک عرضه کننده انواع لوله فلکسیبل در مدل های:

لوله خرطومی فلکسیبل فلزی ساده،

لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم،

لوله  فلکسیبل فلزی روکشدار،

لوله  فلکسیبل پلاستیکی،

لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار،

لوله  فلکسیبل شیلددار روکش دار

لوله خرطومی فلکسیبل نسوز

گلند خرطومی تک پیچ و دوپیچ

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه سرد

لوله گالوانیزه بدون درز و ضدانفجار