انواع لوله فلکسبیل

انواع لوله فلکسبیل

انواع لوله های فلکسبیل به انتقال مواد مختلف مانند مایعات گازی مانند هوا، بخار و گازها و مایعاتی مانند آب، روغن و مواد شیمیایی کمک می کنند. عملکردهای مختلف آن شامل جذب انبساط حرارتی، لوله کشی و تعویض سیستم های لوله کشی می شود.

در سال های اخیر، شیلنگ های فلکسبیل به بخش مهمی از صنعت تبدیل شده اند. آنها لوله های سفت و سخت را به دلیل هزینه کم و ویژگی های مناسب جایگزین کرده اند.

چهار نوع بهترین شیلنگ انعطاف پذیر

برای خرید بهترین شیلنگ انعطاف پذیر، انجام تحقیقات مناسب و انتخاب شیلنگ مناسب بسیار مهم است.لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • شیلنگ فولادی ضد زنگ:

    شیلنگ فولادی ضد زنگ اساساً از دو نوع تشکیل شده است.

    لوله فلکسبیل ضد زنگ

    استفاده برای انتقال گازها و مایعات

    اولین جزء معمولاً یک لوله نازک است که بدون درز است و در هسته شیلنگ قرار دارد. استحکام را برای شلنگ ایجاد می کند که به شیلنگ کمک می کند تا در هر جهت خم شود یا هدایت شود . عمدتا برای انتقال گازها و مایعات استفاده می شود. نوع دیگر اطراف هسته قرار دارد، سیم پیچ خورده از جنس استیل است. لوله داخلی را در بر می گیرد و به عنوان یک لایه محافظ برای شلنگ عمل می کند.

  • شیلنگ پیچ خورده PTFE:

    شیلنگ پیچ خورده PTFE بر اساس ساختار آن به سه دسته مجزا تقسیم می شود. سه دسته عبارتند از:

شیلنگ پیچ خورده PTFE فقط لوله:

دقیقاً همانطور که از نامش پیداست کار می کند. از یک لایه پایه لوله پیچ خورده PTFE ساخته شده است. به دلیل قابلیت سبک  بودن آن بیشتر برای فشار های کم استفاده می شود.

لوله فلکسبیل پیچ خورده

استفاده برای فشارهای کم

بافته شده پلیمری:

با لایه ای از پلی پروپیلن نارنجی پوشیده شده است. بافته‌شده پلیمری نیز بسیار سبک وزن  و قابل حمل هستند، اما از ویژگی‌های مقاوم در برابر فشار قوی تری نسبت به شلنگ پیچ‌خورده لوله‌ای هستند.

  • شلنگ پیچ خورده PTFE از جنس استیل:

    با یک لایه سخت از فولاد ضد زنگ پوشانده شده است. این نوع به دلیل ویژگی های سخت بودن، حداکثر مقاومت را برای کاربردهای فشار زیاد دارند.

مقاوم در برابر مواد شیمیایی و حرارت دو ویژگی فوق العاده شیلنگ پیچ خورده PTFE هستند. این نوع شیلنگ یک انتخاب عالی برای صنعت خودرو و انتقال بخار اهستند.

  • لوله PTFE Smooth Bore Hose Pipe:

    یک تکه لوله PTFE برای ساخت شلنگ انعطاف پذیر لوله شیلنگ PTFE Smooth Bore Pipe استفاده می شود. این شلنگ به دلیل روکش صاف و بدون درز، یکی از انعطاف پذیر ترین شیلنگ است.  لوله خرطومی صاف هنگامی که با یک فولاد ضد زنگ پوشانده می شود، حداکثر مقاومت را در برابر مواد شیمیایی، ضربه و پارگی حرارتی دارند. پوشش فولادی ضد زنگ نیز از شلنگ در برابر فشار زیاد و آسیب فیزیکی محافظت می کند. آنها برای صنایعی که از چسب های فشار بالا و پایین، رنگ ها، سوخت ها، جوهرها، شوینده ها، روغن ها، مواد شیمیایی، بخار، مواد غذایی و مبردها استفاده می کنند، شیلنگ بسیار مناسبی هستند.

لوله فلکسبیل

استفاده برای صنایعی که از چسب های فشار بالا و پاییین برخوردار هستند

قیمت لوله فلکسبیل

قیمت لوله فلکسبیل بستگی به عوامل زیادی دارذ لطفا برای اطلاع از قیمت های ما به مطلب قیمت انوع لوله مراجعه فرمایید.

درباره ما

با تمام مزایای گفته شده در بالا، شما به راحتی می توانید شیلنگ فلکسبیل مورد نظر را  انتخاب کنید . شرکت ما سعی بر آن دارد که بهترین لوله های فلکسبیل انعطاف پذیر را در اختیار شما قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  قیمت لوله فولادی