سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه

محصولات فولادی گالوانیزه عمدتاً در صنایع ساختمانی، صنایع سبک، خودروسازی، کشاورزی، دامپروری، شیلات و سایر صنایع استفاده می شود. مانند سقف ساختمان، حفاظ بزرگراه، فرآوری ورق فلزی، توری سقف، محفظه لوازم خانگی، کانال های تهویه، دودکش ها، ظروف آشپزخانه استفاده می شود.سینی کابل گالوانیزه برای محافظت از کابلها در خانه های مخابراتی و واحد های برقی و پروژه های مهندسی استفاده می شود.

سینی کابل گالوانیزه

استفاده برای محافظت از کابل

انواع سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل نردبانی استیل
فلنج در طراحی کانال
طراحی کانال فلنج بیرون
سینی کابل مش سیم فولادی
سینی کابل کانال فولادی
کاتالوگ سینی کابل فولادی

قیمت سینی کابل گالوانیزه

قیمت سینی کابل فولادی بستگی به ضخامت، عرض ، ارتفاع لبه ،نوع ورق ،طولی سینی کابل و موارد بسیاری دیگر دارد.ما سعی میکنیم بهترین جنس با کمترین قیمت را در بازار عرضه کنیم. برای اطلاع دقیق از قیمت اجنسا ما لطفا با ما تماس بگیرید.

ویژگی های سینی کابل فولادی

ضد خوردگی: مقاوم در برابر ضربه
ارزان: هزینه گالوانیزه گرم کمتر از سایر پوشش ها است.
قابل اعتماد: پوشش روی از نظر متالورژی به فولاد متصل می شود و بخشی از سطح فولاد را تشکیل می دهد، بنابراین پوشش بادوام تر است.
صرفه جویی در زمان و انرژی: فرآیند گالوانیزه سریعتر از سایر روشهای پوشش است.

سینی کابل گالوانیزه سرد

این محافظ کابل سرد از ورق فولادی گالوانیزه ساخته شده است.این محافظ کابل از ورق گالوانیزه سرد در ضخامت های 0.8 میل الی 2.5 ساخته می شود.همچنین به دلیل اینکه زنگ نمیزند در محیط های با رطوب بالا بسیار مقاوم است.

سینی کابل فولادی

استفاده در محیط های شیمیایی

سینی کابل گالوانیزه گرم

این محافظ کابل در آب کاری گرم و گالوانیزه گرم عمقی ساخته می شود این محصول معمولا در محیط های مرطوب و محیط های شیمیایی استفاده می شود.

سینی کابل گالوانیزه گرم

استفاده در محیط های با رطوبت بالا

درباره ما

شرکت ما انواع سینی کابل در سایز های مختلف را تامین می کند. اجناس به به بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت در بازار عرضه می شود. برای خرید  و انواع محصولات فولادی و گالوانیزه لطفا با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  L'HISTOIRE DES GAMING CLUBS EN LIGNE DE FRANCE