لوله فولادی برق در تهران

لوله فولادی برق در تهران

لوله فولادی سخت گالوانیزه لز فولاد نرم تولید می شود و از آن برای عبور کابل های برق  و هادی های الکتریکی استفاده می شود این لوله های فلزی در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و میتواند از کابل ها و سیم ها را دربرابر خوردگی محافظت کند.ما تامیین لوله فولادی برق در تهران را بر عهده داریم  و سعی میکنیم این محصول به بهترین روش ممکن در اختیار مشتریان قرار دهیم.

 

لوله فولادی برق گالوانیزه

لوله فولادی گالوانیزه را میتوان به دو نوع آبکاری گالوانیزه گرم و روی برقی تقسیم کرد.گالوانیزه گرم دارای ویژگی های یکنواخت ، چسپندگی قوی و عمر طولانی دارد و  قیمت این لوله ها به صرفه تر است. مقاومت در برابر ضربه لوله فولادی با روکش روی بسیار ضعیف تر گالوانیزه گرم است.

لوله برق گالوانیزه

استفاده برای محافظت از کابل ها

لوله فولادی برق مشکی

لوله های فلزی انعطاف پذیر برای کاربرد های عمومی و نصب در جاهای که نیاز به نعطاف بیشتری دارند ساخته می شوند این لوله ها از گالوانیزه با درجه بالا و روکش مشکی روی گالوانیزه تولید می شوند و برای استفاده در فضای داخلی یا خارجی و به عنوان هادی اتصال زمینه مجاز است کاربرد دارد.

لوله فولادی مشکی

استفاده برای محافظت از خوردگی

قیمت لوله برق فولادی

قیمت لوله برق فولادی  در اثر نوسانات بازار و برندهای مختلف قیمت ثابتی ندارند به طور تقریبی بین قیمت های 22 هزار تومان تا نزدیک 100 هزار تومان بسته به اندازه آن خرید و فروش میشود. فروشگاه ما سعی می کند به بهترین قیمت آن را در اختیار مشتریان قرار دهد برای اطلاع از قیمت لطفا به مطلب قیمت لوله فولادی مراجعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید  انواع لوله فولادی برق

 درباره ما

ما تامیین کننده انواع لوله های فلزی و گالوانیزه در تهران هستیم .ما تلاش میکنیم اجناس درجه یک را به قیمت های مناسب در تمام نواحی تهران پخش کنیم.برای اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.