تولید و توزیع ریل بست چنگالی در تهران

فیدار الکتریک، مرکز تولید و توزیع ریل بست چنگالی در تهران، عرضه کننده انواع ریل بست در اندازه های مختلف و جنس های مختلف اعم از گالوانیزه، استیل ، برای استفاده با انواع کابل یا لوله های فلزی (لوله فولادی برق ،پلی اتیلن ،مسی و …) با انواع بست های عایق دار گالوانیزه  و یا بست های بدون عایق در خدمت مشتریان عزیز و کارفرمایان انواع پروژه های عمرانی ، ساختمانی و… می باشد. در ادامه مطلب سعی کرده ایم توضیحاتی تکمیلی در مورد این ریل بست ها بدهیم تا خرید برای شما دوستان عزیز راحت تر شود ، با این حال چنانچه هر سوالی دارید که در متن پاسخ داده نشده و در سایر مطالب سایت به آنها اشاره نشده ، از طریق قسمت نظرها و یا تماس با کارشناسان مجموعه فیدار با ما در میان بگذارید تا ضمن پاسخگویی  این مطلب را با مطالب تکمیلی به روز رسانی نماییم و برای شما عزیزان بهبود دهیم.

ریل هایی که برای عبور  دادن و نگهداری و نظم دهی انواع  لوله فلزی (مسی ، پلی اتیلن و عمدتا لوله فولادی برق )،کابل ها و سیم ها  در پروژه های مختلفی اعم از ساختمانی و عمرانی و ..استفاده می شود و حالتی چنگال (چنگک ) مانند دارند و شبیه حرف سی انگلیسی هستند ریل بست چنگالی گفته می شود .

بدنه بست های چنگالی  کاملا روی کابل قرار میگیرند و وظیفه  پوشش دهی و ساپورت کابل ها را انجام میدهند. این ریل بست های چنگالی عمدتا در اندازه یک متر تولید شده و در جنس استیل ضد خش یا گالوانیزه و با ورقه های فولادی  تولید می شود که مدل گالوانیزه آن نیز در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید می شود .بست های تولید شده از فلز نسبت به بست های دیگر مقاومت بیشتری دارند و دارای تحمل وزن سنگین بیشتری هستند. این ریل بست ها قابل استفاده در محیط های با شرایط دمایی متفاوت می باشد و بعضی از مدل های آن عایق دار هستند که برای محیط های روباز و مرطوب یا در معرض مواد شیمیایی همچون پروژه های پتروشیمی ، نفتی یا گازی مناسب تر هستند.پیچی که بر روی این نوع بست قراردارد به شما این امکان رامیدهد تا به راحتی بتوانید لوله را به ریل چنگالی محکم ببندید . برای مطالعه بیشتر می توانید به این سایت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  ریل و بست چنگالی

نحوه استفاده از ریل بست چنگالی

ابتدا بست کابل را بر روی ریل چنگالی قرار داده، سپس سیم و کابل  را از داخل آن عبور دهید. سپس آن را بر روی ریل بست چنگالی فیکس کنید و را محکم کنید.

انواع بست چنگالی

  • بست عایق دار

بست عایق دار دارای نوعی عایق است که باعث  ایمن شدن و عدم خوردگی کابل ها میشود و از خاصیت ضد زنگ برخوردار می باشد و در برابر عواملی مانند رطوبت و عوامل شیمیایی مقاومت خوبی از خود نشان میدهند .پس برای کاربرد در رطوبت بیشتر و مقاومت بالا تر پیشنهاد میشود برای  لوله ها فلزی ،کابل ها و  سیم ها از بست های عایق دار استفاده شود. این نوع بست ها عموما از یک حلقه فلزی برخوردار هستند که از گالوانیزه یا استنلس استیل ساخته شده است و بست چنگالی گالوانیزه نامیده می شوند. سطح این قطعه توسط یک روکش پلاستیکی پوشش داده شده که از آن در برابر عوامل آسیب زننده محیطی محافظت میکند.

  • بست معمولی بدون عایق

بست بدون عایق  غالبا در جهت کارهای عادی مورد استفاده قرار میگیرند در جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند که از میان آن ها میتوان گالوانیزه، پلاستیک و استنلس استیل را نام برد.

هر دو آنها وزن سبکی دارند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. به سادگی  قابل نصب و تنظیم هستند  و از آن ها برای انواع سیم و کابل ها استفاده می شود.

 

چرا از بست عایق دار استفاده می کنیم؟

استفاده از بست عایق دار سبب میشود که کابل ها در ایمنی کامل باشند و دچار صدمه نشوند.

بیشتر بخوانید  فروش بست چنگالی و ریل چنگالی

از بست های معمولی برای انجام کار های ساده استفاده میشود. ولی برای کابل ها وسیم ها از بست های عایق دار استفاده میکنیم.

می توانید مقاله مزایا و معایب استفاده از ریل بست چنگالی را مطالعه نمایید

 

فیدار الکتریک مرکز تولید و توزیع ریل بست چنگالی در تهران

اگر چه به صورت پیش فرض ریل بست چنگالی  های تولید شده در اندازه های یک متری و بدون سوراخ تولید می شوند اما در مجموعه فیدار الکتریک به درخواست مشتری در ابعاد بزرگتر و ریل بست چنگالی  دارای سوراخ نیز تولید می شود .برای بررسی قیمت انواع ریل بست چنگالی با ما تماس بگیرید.

مرکز تولید و توزیع ریل بست چنگالی

تولید و توزیع ریل بست چنگالی